מדהים: העקרה שנפקדה בזכות מצוות צדקה בשמחה

    חיה ספיר No Comments on מדהים: העקרה שנפקדה בזכות מצוות צדקה בשמחה

    כמידי שבוע בתכנית עניין משפחתי משוחחת מירי שניאורסון עם הרבנית מינדי שמרלינג על ענייני הזמן והתקופה בראי פרשת השבוע | בפרשה מוזכר העניין של תרומת הנשים למשכן אף על פי שהם לא צוו בכך, הרבנית סיפרה מעשה מדהים על אישה עקרה שבזכות תרומתה נפקדה

    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום שלישי בתכנית 'עניין משפחתי' מארחת מירי שניאורסון את מנהלת מדרשיית בית שושנה בתל אביב הרבנית מינדי שמרלינג, והשתיים משוחחות על ענייני היום והתקופה בראי פרשת השבוע. היום השיחה עסקה בנושא המוזכר בפרשה של תרומת הנשים למשכן.

    הרבנית שמרלינג פתחה את התכנית בברכת מזל טוב למגישה על השמחות במשפחתה: "זו הזדמנות לאחל לך מזל טוב על השמחות, ותמיד טוב שיש שמחות בחודש אדר. שמעתי משהו מאד יפה על המילה 'שמחה', האותיות שלה הם: שמח – ה', והרמז בזה הוא שאם המטרה שלנו זה לשמח את הקב"ה אז זה מה שמביא אותנו לשמחה אמיתית" אמרה הרבנית.

    הרבנית המשיכה: "פרשת ויקהל מוסיפה לדבר על התרומות למשכן כהמשך לפרשות הקודמות, ויש משהו מעניין ששמתי לב אליו, והוא, שהתורה מדברת בפרשה הזאת על התרומות שהנשים הביאו, וזה מעניין לראות שהנשים הביאו תרומות למשכן אפילו שהם לא צוו על כך"

    "זה מזכיר לי סיפור שמאד קשור לפרשה הזאת" אמרה הרבנית, "יש סיפור נפלא על רבי גבריאל שהיה מתלמידיו הראשונים של רבי שניאור זלמן מלאדי הבעל התניא, התלמיד הזה סבל מהרבה רדיפות ובנוסף לכך 25 שנים לא היה לו ילדים" סיפרה הרבנית.

    האזינו לסיפור המלא עם המסר המחזק:



    0 תגובות